Ha már semmi nem segít!

Kategória: Ízületi problémák 2016-07-08-8:52

Izületi fájdalmai vannak? Fáj a dereka, a válla, a háta?  Nehezére esik a járás, nem tud lehajolni?  Nem használnak már a fájdalomcsillapító gélek, krémek, tabletták?

Járt fájdalomambulancián, kapott fizioterápiás kezeléseket? Felkereste már az idegsebészt és MR vizsgálaton is átesett?

Úgy gondolja, hogy már csak a műtét segíthet?

Már meg is operálták és a sikeres műtét ellenére ismét jelentkeztek a fájdalmai?

Van megoldás! A Dr. Losonczy magánklinika krónikus izületi fájdalmakra kínál gyógymódot.

A kulcs itt is: SEJTREGENERÁCIÓ!

Ebben az esetben is az egész testet, az egész embert tartjuk szem előtt, komplex terápiát alkalmazunk.

A Dr. Losonczy magánklinika gyógyító koncepciájának sikere éppen abban áll, hogy egy helyen és egyszerre ötvözi a csontok egészséges állapotának helyreállítását az őket körülvevő lágy részek regenerálásával. A kettő csak együtt alkot egészet és együtt képes a mozgásproblémák orvoslására.

Először a kemény szöveteket hozzuk helyre.

Ám mindez nem elég! Kiropraktőrök, manuálterapeuták, oszteopaták hosszú távon azért nem tudnak tartós eredményt elérni, mert nem rögzítik az eredményt, ezért a probléma újra és újra visszatér.

A tartós gyógyulás szempontjából nagyon fontos a helyreállított állapot rögzítése. Ez  a test vázszerkeztének legmagasabb pontján elhelyezkedő állkapocs izület szintjén, annak optimális pozícióba állításával történik.

Ezen kívül szükség van a csontokat körülvevő lágy szövetek táplálására, gyógyítására, regenerálására is, amit külföldi orvosok által 25 év kutató munkájával kifejlesztett és sikeresen alkalmazott módszerrel végzünk. A lágy részekbe juttatott természetes (szerves) biológiai anyagok oldják a gerinc melletti blokkokat, megerősítik a lágy részeket (izomzatot, ínszalagot, kötőszövetet) tovább stabilizálva és megtámogatva a csontozatot.

Forduljon hozzánk bizalommal!

Kapcsolat: (Telefon: +36 20 216 0603; e-mail: info@dr-losonczy.hu)