Tartós eredmény a fájdalom forrásának megszüntetésével érhető el

Kategória: Ízületi problémák 2016-07-21-10:12

Izületi problémák esetében is az okokat keressük!

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a fájdalom forrása  nem feltétlenül azon a helyen van, ahol a fájdalom jelentkezik. Vállfájás esetén az ok a nyaki csigolyáknál keresendő, a csípő elmozdulása a térdben vált ki fájdalmat.

A sikeres terápiához mindenek előtt azt kell megtalálnunk, honnan indul ki a fájdalom.

A háttérben szinte mindig a test torziója, deformálódása áll.  A problémák kialakulásában gyakran fontos szerepet játszik az állkapocs-izület pozíciója, a felső állkapocs, illetve a koponyacsontok elmozdulása.

Tudta Ön, hogy egy átlagember 200-300 kilogrammos erővel tud harapni?

Harapásunk erejével, vagyis a 200-300 kilogrammos erővel  képesek vagyunk elmozdítani a koponyacsontot is. Ha pedig elmozdul a koponyacsontunk, elmozdul a gerincünk is.

Olyan terapeutával dolgozunk együtt, aki Európában egyedüliként képes gépek és egyéb szerkezetek nélkül, kézzel, fájdalommentesen a fej csontjainak elmozdulását is korrigálni. A Da Vinci Dental fogászat gondoskodik arról, hogy a pozíció tartós maradjon és az állkapocs izület ne mozduljon vissza – akár már az első nyelésnél.

Amíg ugyanis nem áll helyre és nem stabilizálódik a test vázszerkezetének egyensúlya, a probléma nem szűnik meg, hiszen fennmarad a fájdalom oka.

A tartós eredmény érdekében a helyreállított egyensúly rögzítésére, megtámogatására és a környező lágy részek gyógyítására is szükség van.

Az egyensúly rögzítése az állkapocs-izület szintjén történik, a lágy részeket pedig a tudományos kutatások eredményeként kifejlesztett biológiai anyagok bejuttatásával regeneráljuk.

Forduljon hozzánk bizalommal!

Kapcsolat: (Telefon: +36 20 216 0603; e-mail: info@dr-losonczy.hu)